Termoteràpia veterinària

La termoteràpia, com la crioteràpia (que són teràpies de calor i de fred), tenen efectes terapèutics que s'han de combinar amb els de tractaments més específics que abordin les causes del dolor o la inflamació. Disposem d'instal·lacions, equipament (dispositius de calor, lliteres, etc.) i professionals que posen en pràctica l'aplicació de calor seleccionant la font adient, controlant la temperatura, amb la durada i la freqüència adequada, protegint la pell, monitoritzant la resposta del pacient i integrant-los amb altres teràpies, i així sigui efectiva, còmoda i segura per a l'animal.

Quins beneficis aporta al teu animal el nostre servei de termoteràpia veterinària?

Vasodilatació

L'aplicació de calor dilata els vasos sanguinis de la zona tractada, augmentant el flux sanguini. Això pot afavorir l'aportació d'oxigen i nutrients als teixits, així com accelerar l'eliminació de residus.

Relaxació muscular

La calor ajuda a relaxar els músculs, reduint la tensió i l'espasme muscular. Això pot alleujar el dolor, millorar la flexibilitat i promoure la recuperació muscular.

Alleujament del dolor

La calor pot inhibir la conducció nerviosa del dolor, estimular els receptors de calor o estimular la producció de neurotransmissors relacionats amb l'alleujament del dolor.

Reducció de l'edema

L'aplicació de calor pot ajudar a reduir l'edema o l'acumulació de líquid en els teixits, millorant així la resolució de la inflamació i afavorint la cicatrització..

Una teràpia que ha de ser subministrada per professionals en fisioteràpia canina

Aplicar calor o fred a un animal és una tècnica que s'ha d'integrar en un pla de fisioteràpia individualitzat aprovat per un veterinari, perquè cal supervisar la resposta de l'animal al tractament, que pot variar segons factors com ara la sensibilitat a la temperatura, el tipus de pelatge, la capacitat de regular la temperatura del propi cos, etc. A més, els nostres professionals tindran en compte si existeixen contraindicacions en el cas concret, com ara presència d'inflamacions agudes o infeccions actives, en què l'aplicació de calor pot augmentar l'edema o afavorir la proliferació de bacteris, febre alta o problemes cardiovasculars o circulatoris.

Reserva la teva visita

Labrador retriever termoteràpia

Com treballem?

Tarifes de termoteràpia per a gossos

(IVA inclòs)

Les sessions de termoteràpia formen part de tractaments que solen requerir diverses sessions per obtenir els millors resultats. Per aquest motiu, hem creat packs de sessions amb descomptes especials perquè pugueu gaudir d'una teràpia continuada i d'un preu ajustat en el procés.

Reserva la teva cita
Sessió de fisioteràpia amb termoteràpia a domicili (45 minuts) 66,50 €