Crioteràpia per a gossos

Duem a terme teràpia de fred de diverses maneres, com el gel o altres dispositius específics, sota control veterinari, garantint així la seguretat i l'efectivitat del procediment. Ho fem dins de sessions de fisioteràpia que també inclouen d'altres teràpies complementàries com ara massatges i exercicis i estiraments terapèutics. Recórrer al nostre servei de fisioteràpia canina garanteix que l'aplicació de fred aprofiti els seus efectes terapèutics sense passar per alt condicions mèdiques importants, amb una durada, periodicitat i temperatura controlades per no fer malbé els teixits, evitant reaccions adverses o efectes secundaris no desitjats.

Els beneficis dels nostres tractaments de crioteràpia per a gossos

L'aplicació controlada de fred en gossos pot tenir diversos efectes terapèutics beneficiosos. Alguns dels efectes més comuns inclouen:

Redueix i ajuda a controlar la inflamació

La crioteràpia ajuda a disminuir la resposta inflamatòria en el teixit, reduint l'edema i la inflamació.

Redueix els espasmes musculars

L'aplicació de fred pot ajudar a relaxar els músculs i reduir els espasmes musculars dolorosos.

Promou el flux sanguini

La crioteràpia pot millorar el flux sanguini en la zona tractada, facilitant l'aportació d'oxigen i nutrients als teixits per recuperar-los.

Ajuda a alleujar el dolor

El fred té un efecte anestèsic local, adormint els nervis i reduint la sensació de dolor en la zona tractada.

Jack russell crioteràpia

Un tractament que ha de ser dut a terme per fisioterapeutes canins acreditats

Aplicar fred a un animal ha de formar part d'un pla de fisioteràpia aprovat per un veterinari perquè gos és únic i pot respondre de manera diferent a la crioteràpia, independentment de la raça o la mida. Hi poden afectar factors com la sensibilitat personal, el pelatge, la constitució corporal i altres factors fisiològics. A més, existeixen casos que poden contraindicar l'aplicació de fred, com ara problemes cardiovasculars o circulatoris, hipersensibilitat al fred, lesions cutànies obertes o ulcerades o hipotèrmia. La crioteràpia amb nosaltres és segura, efectiva i còmoda per al teu gos.

Reserva la teva visita

Com treballem?

Tarifes de crioteràpia per a gossos

(IVA inclòs)

Les sessions de crioteràpia formen part de tractaments que solen requerir diverses sessions per obtenir els millors resultats. Per aquest motiu, hem creat packs de sessions amb descomptes especials perquè pugueu gaudir d'una teràpia continuada i d'un preu assequible en el procés.

Reserva la teva cita
Sessió de fisioteràpia amb crioteràpia a domicili (45 minuts) 66,50 €